högt, lågt, överallt

har precis varit och solat med ronja. blev inte så jättemycket men ska sola på torsdag också då får vi hoppas på att jag får lite mer färg :) ronja blev därimot väldigt brun....
imorgon blir det skolan sen till vikingstad med cissi, kalle och alice! se deras nya hus och lite sånt. blir trevligt. länge sen jag gjorde något med cissi och dom faktiskt.. huset är RIKTIGT stort har jag sätt på kort, så tänk om jag går vilse... hoppas jag hittar där inne ;)
nu ska jag springa och duscha så jag blir lite mindre kladdig från all olja.. hörs!

JAG MÅSTE BARA SÄGA OCKSÅ ATT SANDRA LIGGER PÅ BB! har inte hört någonting av dom än men hoppas på att den lille kommer idag... längtar!!  

snart blir ni mamma å pappa, känns skumt..

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0