fuck you right back

hur kan livet vara så jävla orättvist? jag har tänkt på det länge men har ännu inte kommit på svaret.
som varför dog just min pappa, vad hade han gjort för ont? ingenting. det bara händer liksom, utan någon mening alls. oskyldiga människor mår dåligt och drabbas av sjukdomar och dödsfall när det lika gärna kan hända någon äcklig mördare eller våldtäcksman, eller hur? det tycker jag i alla fall.
har tänkt på det där hela dagen, vet inte hur det kommer sig men det har funnits där i tankarna. är nog för att jag kommit in i en sån period där jag är arg över att pappa dog, jag är arg över att det händer så mycket skit hela tiden, jag är arg på och förstår inte för fem öre hur vissa killar kan vara så känslolösa och iskalla ibland. usch.
nu ska jag gosa ner mig hos slickett, söka lite tröst och kolla på film, eller såfort den där jevla hockeyn är slut.. hörs imorgon.
ha det bra hörrni
jag älskar dig, jag saknar dig, jag minns dig
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0