blow my whistle beby

ursäktar för min dåliga uppdatering. men ska försöka bli bättre :)

idag har jag umgåts med emma, vi gick till öb och handlade lite. när vi skulle gå hem igen satte vi oss och tog det lugnt ett tag i en kulle och njöt av den sköna solen.. haha... sol och sol, det va ganska kallt men vi satt där ett tag i alla fall. sen gick vi, tog löpet gjorde vi till och med, riktigt kul hade vi, mycket skratt! som vanligt med emma :)
sen satte vi oss med mamma och katarina och pratade lite om livet osv sen bestämde hon sig för att gå hem med linus så nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig. ska ju upp till skolan imorgon. har varit så grymt trött varenda dag nu den här veckan, har bara sovit känns det som....

imorgon blir det grillning men några stycken. här på min altan. blir nog mysigt, hoppas bara på att solen tittar fram och värmer lite! :) skulle ju vara skönt... men man ska väl inte hoppas på för mycket, den har ju svikit några gånger nu.. men men, jag håller tummarna i alla fall! :)

nu ska jag nog tvätta av mig sminket och gå till kojs. skriver imorgon. ha det bra allihopa
(bilderna från valborg kommer såfort min kamera börjar funka igen!)
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0