tro , jag vill känna tro

vaknade nyss hemma hos sara.. blev helt förvirrad för igår när vi somnade ungefär vid 4 halv 5, så låg jag i soffan ute i vardagsrummet. när jag vaknade låg vi i emmas säng? smsade zandra och hon sa att hon hade kommit hem i natt då hade sara vaknat och dom suttit och snackat ett tag, sen skulle dom få in mig i sovrummet men jag var som en zombie så det var nästan omöjligt, men till slut fick dom liv i mitt och jag lunkade in till sovrummet och somna om lika snabbt igen. där snackar vi trött.. haha.

igår gjorde jag och sara ingenting alls... kom hem från alex vid 3 kanske och inte långt efter det somnade vi som sagt va. så vi sov bort en hel lördag haha.. om man tänker till var det ganska skönt faktiskt (y)
idag vet jag inte vad som sker, ska vänta till sara vaknar så får vi se vad som händer då. sen ikväll ska jag nog hem och sova lite mer. det är typ det ända jag gör om dagarna nu för tiden känns det som.... skolan gör en utmattad!
fast skönt är att vi går bara till torsdag nästa vecka sen är det lov!! efter längtat vill jag lova..

har inte en aning om vad som sker på lovet dock. men det är ju nästan en helt vecka kvar så man har ju lite tid att komma på någon :)
nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite television! ha det bra allihopa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0