sorry seems to bee the hardest word

micka sandra å vilja sover. jag ligger sjävklart vaken framför tvn som vanligt.. har varit hur trött som helst idag i skolan å så men när det väl kommer till sak går det inte att slappna av. hoppas inte jag kommer in i mina sömnlösa nätter nu igen, hatar att vara trött asså. mamma köpte hem något skit som va mot trötthet, typ shan jan eller nått sånt, men tror ni jag drickert eller? aldrig! smakar ju skit såntdär asså..
nu är det ju bara vänta på dalle som kommer hem om någon halvtimma-timma. se om han är lite social eller om han ska sno datorn ifrån mig å gå å lägga sig? sånt som märks asså.
fast vilja ligger bredvid mig nu med huvudet på min arm å sover, gud så söt hon är! älskar den där hunden asså. fast hon får mig att sakna både sluggo å electra.. men men, jag har ju henne i alla fall. hoppas hon sover med mig hela natten, så himla mysigt. bara att hon snarkar som fan men det är ändå lite gulligt när det är en hund som gör det..

usch jag vill inte försöka sova, jag hatar att ligga i mörkret å det är helt tyst i rummet å försöka sova asså. det är då alla tankar sätter igång.. hatar dom där tankarna som kommer fram på natten. dom som får en att må så jävla dåligt å ligga sömnlös hela natten ändå. jag har ju börjat få lite återfall å det eller rättare sagt den ända jag kan tänka på när jag är själv, när det är tyst, när jag har tråkigt, ja nästan hela tiden - det är honom. men nej, nu glömmer vi det, towe tänk på annat nu!!

imorgon blir det nog att gå en sväng på stan med ronja och på torsdag ska jag på kalas eftersom thilde fyller år! funderar på att komma dit och göra succé som clown, eller vad säger ni? hahah :D nejmen det blir nog en bra vecka hoppas jag. bara jag har något att göra hela tiden så jag inte är själkv så är det ju hur lugnt som helst :) nästan hela tiden i alla fall!

nu ska jag lägga mig å pussa lite på min lilla vilja. hon ligger å kollar upp på mig lite då å då å slickar mig på kinden. min fina lilla voffe!
godnatt alihoppa!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0