se på mig , jag står här framför dig å det som händer nu , känns som magi

helgen har varit hel galen kan jag säga!

fredag:
skolan var faktiskt helt OK, slutade ganska lagom. jag josse å sara traskade in till stan å köpte en klänning å fixade mitt busskort så att vi skulle kunna ta oss till åtvi på kvällen till en fest!
när vi va klara åkte jag å sara hem till ronja å krubba å gjorde oss lite iordning, sen vidare till josse där det va josse mex och millan! blev lite förkrök och så innan vi tog bussen in till stan sen vidare till åtvi. på bussen mötte vi massa folk som också skulle dit så blev väl lite tjattrigt längst bak i bussen kan jag tänka mig :)
påväg till lokalen tror jag nog att alla ramlade minst 1 gång för hela den långa rakstäckan var så grymt hal, det var helt sjukt! fast jag klarade mig faktiskt utan att falla, den här gången...
kom dit, va ganska lagom med folk, kunde varit lite mer men det var ändå kul. självklart röjde jag ronja å sara dansgolvet som vanligt!
sen var det dags att åka hämta jackan och åka hem, bara ett problem... var fan är jackan?! vi fick hälften av alla på festen att leta efter min jacka (egentligen millans men vi hade bytt för kvällen så alla mina grejer förutom min nyckel låg i den), ingen hittade den.. till slut ringer josse och mex som står vid busshållplatsen å säger att dom hörde en kille som har EXAKT lika dan jacka på sig att han snott den på festen. vi tar löpet dit och där ramlade jag därimot 2 gånger och SLOG HALFT IHJÄL MIG! men vi kom fram till slut å då säger killen " nej men det här är min mammas " HAHA, världens skämt! jag va så grymt arg så jag viste inte vart jag skulle ta vägen. stog i klänning å strumbyxor och trodde seriöst min tid va inne asså.. haha. millan och hennes syster ringde och polis anmälde alltihop så polisen stannade bussen vid grebo centrum eftersom killen med jackan satt på samma buss som alla vi andra. det blev världens grej av det och både han och hans flickvän som snott min läppgland? haha! dom åkte fast. millan har fått tillbaka sin jacka nu som tur är men mitt busskort, bankomatkort, ungefär 300-350 kronor å lite till är helt borta.
kan ju säga att det va tur att polisen kom annars hade jag nog slagit ihjäl honom asså, låter grovt men så arg va jag kan jag säga!!


fille jag sara - söta eller hur?


ronny är söt där du!

finfin.....

lördag:
håller min kortfattat.
jag sara sigge slickett å MASSA mer åker till ekholmen där robin har fest, emma å josse och alla dom där va med så det va riktigt underbart folk! va massa folk där inne också så hela festen spårade ut efter ett tag så alla fick gå. någon slår sönder en ruta och då blir det kaos. sara var någon otroligt arg OCH full, så sigge fick ta hand om henne så hon inte skulle försöka döda någon ungefär, slickett var också något extremt full så han ramlade nog 5 gånger under loppet av en minut!
redan vid halv 1 tog jag sara å sigge bussen till tallboda och åkte hem å la oss! somnade riktigt skönt men vaknade redan vid 10 imorse och gick upp å kollade lite stig-helmer! döh bra :)

nu sitter jag här å kan inte sova... är riktigt trött men ögonen vill inte stänga sig riktigt!
men ska väl gå å försöka igen snart tror jag, ska ju upp till skolan snart så måste liksom få lite sömn.
ha det bra allihopa!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0