release me , release my body

blev precis klar med storstädningen hos sara så tänkte att jag lika gärna kan slänga in ett litet inlägg när jag har lite tid över ;)
idag efter skolan bestämde sig jag sara ronja josse mex ida å jessika för att ta bussen till maxi! sara mex å ida fick turas om att köra mig i kundvagnen hela tiden, satt riktigt skönt där i faktiskt. bara att jag inte kunde känna min bakdel sen när jag gick upp därifrån men det löste sig snabbt haha!
efter det tog vi en tur till ikea å sen efter en stund åkte alla hem. jag å sara åkte direkt hem till henne då jag la mig i badet medans hon gick ner å solade! kommer tillbaka brun å dan... fy fan! ska nog med sola snart tror jag..

nu på kvällen tog vi en liten promenix också, gick från tannefors till plaza å hälsade på emma, gick till ån och gick ett litet varv och sen hem till sara igen. mycket uppfriskande :L
direkt när vi kom hem drog vi upp ärmarna och satte igång med städningen! så nu som sagt är vi klara å både sara och jag ligger halv döda i soffan.. blir nog bingen snart kan jag tänka mig. ska ju faktiskt upp till skolan imorgon, börjar redan vid kvart över åtta och slutar halv fem! vilken människa va det som kom på den liksom? herregud..

på onsdag är det studiedag så får se vad som sker imorgon helt enkelt!
nu ska jag nog kräla mig bort till sängen, den ser så skön ut där borta.. skriver nog mer imorgon.


jag vill inte göra samma misstag å falla för dig igen
jag vill inte göra samma misstag å må så dåligt som jag gjorde då
men ändå så är det i din närhet jag är som gladast
i din närhet jag är lycklig
jag både älskar å hatar dig tror jag
hur kan hat å kärlek ligga så nära varandra egentligen?

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0