my dream is to fly over the rainbow so high

sitter hemma hos min lilla ängel nu, sara såklart! med zandra också, har lite tjejmys här hemma :)
skolan idag var faktiskt ganska OK, bara att dagen var så himla lång! slutade ju inte förrens halv 5, men det gick bra ändå.. har blivit myckdet skratt idag kan jag ju säga.
pratade även med maria idag (min lärare) och hon har fixat så jag ska få snacka med någon tjej om mina aggrissions problem, den 11 ska jag dit å prata lite så får vi se hur det går den! men tror nog jag har någon litet fel.... haha. skulle även visa mina skills på mordens dans men ramlade å fick ett klot på lillfingret, AJ! men börjar ordna upp sig nu :L
efter skolan åkte vi hem till josse där vi va några stycken å kollade på film, jag å sara såg halva 8 mile sen tog vi bussen till bowlingen å lira lite! jag blir bara sämre å sämre ju mer jag bowlar.. ska det inte gå åt andra hållet? aja. sen satt vi där å prata ett tag jag sara emma å zandra innan vi fick skjus hem å nu har vi precis käkat.

imorgon är det ju studiedag så får se vad som sker då, men mycket möjligt att det blir lite solning! känner att det skulle behövas lite granna.. sen blir det nog bara att ta det lugnt resten av dagen, kanske hoppas på att slickett kanske kan ses en stund? skulle ju vara trevligt faktiskt. å kanske mister X? skulle vara underbart!!!!

nej nu ska jag springa å hämta nagellacket å måla saras naglar, det var tydligen ett av kraven för att hon skulle måla mina så jag fick helt enkelt offra mig.. mycket möjligt att jag skriver av mig lite sen! haha..
ha det så bra tills dess

(bilder från dagarna som varit kommer såfort jag kommer hem då jag kan lägga in alla bilder på datorn:) så ni får helt enkelt hålla er!)


tur att jag har dig hjärtat

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0