monday i'm in love

sitter hos sara nu, som vanligt. jag sara å thilde sitter här i våran ensamhet och kollar zuper zebran, eller tror det är så den heter iaf... första gången jag ser den så blir ju bra (y)
idag var jag i skolan, dagen kändes jätte kort faktiskt! skönt.. sen gick traskade jag in till stan och åt lite med sara å manni, käkade på det där stället inne på gränden, va faktiskt gör gött! sen gick jag vidare till emma och vi tog en sväng runt stan å bara pratade lite skit om allt å ingenting :)
sen gick jag hem till farmor och slutade upp här. är nog här en stund sen går jag tillbaka till farmor å lägger mig å sussar direkt. är riktigt trött, vet inte varför eftersom jag somnade redan vid 11 igår :s

imorgon går jag i skolan till fem.. hatar't, världens längsta dag!
sen ska jag umgås med min lilla viktor och kanske slickett om vi har tur. får se hur det blir med den saken.
men nu ska jag nog fortsätta se på filmen, den verkar va rätt sorglig så får se hur det här kommer sluta...... i tårar som vanligt antar jag! aja, skönt å gråta ut ibland!

hörs någon annan dag. hare bra

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0