let's go to the other side , just you and i

sitter hemma hos sara nu. vaknade precis faktiskt. kom hit runt halv 6 då båda två deckade såfort jag ens såg soffan! var så grymt trött asså.. men nu ska det nog ordna upp sig så att humöret är på topp igen :)
jag och sara ska snart in till stan och göra den osäker. träffa alex och jag inte fattat fel? får se vad dom vill göra så får vi se om jag orkar eller om jag kanske får tag i slickett och går dit en stund..

imorgon vet jag inte vad som sker mer än att SOVA hela dagen, jag mste sova ut riktigt ordenklit någon gång och det känns som att imorgon är den rätta dagen, har ju ändå ingenting speciellt planerat.. mer än att jag tänkte höra med slickett om han vill försöka stå ut med mig och det hoppas jag han gör :)
annars får jag ta och se om jag bara är hemma och tar det lugnt. skulle vara otroligt skönt må jag säga.....

nu ska jag lägga mig liten stund till och sova tills sara är klar i duschen så att jag kan hoppa in.
hör av er!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0