it's a cold and broken hallelujah

som ni ser har jag nu design! vicke var snäll och gjorde den åt mig, bara några bilder som ska ändras imorgon sen är den toppen :) TACK så mycket gumman. victoriiasvensson.blogg.se, kolla in den :)

har precis varit ute på en sväng runt max med josse, riktigt mysigt! skulle träffat emma också men hon skulle åka å äta så det hann vi inte.. men ska ses någon annan dag i veckan så det blir ju bra :)
hockeyn vann vi också! 3-2 eller vad blev det? sov igenom nästan hela matchen så va inte så inne i den där skiten. men jag va vaken när vi vann, om inte annat vaknade jag av allt jubel där nere på bowlingen..

efter matchen kom mamma å hämtade mig och vi åkte till sara och hämtade mina grejen sen bar det av hemmåt. skönt och va hemma igen nu efter helgen.. är ju inte hemma så ofta så när jag väl är det är det hur underbart som helst :)
nu ska jag nog gå å lägga mig och glo på tvn. se om jag lyckas somna ikväll då? det är ju frågan...

ha det bra allihopa!

min saknade älskling

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0