it feels my heart divided , half way between wrong and right..

har precis fått mina naglar fixade av min supersnälla syster! blev mycket fint mycket fint :)
sandra å micka ska nog gå å lägga sig nu tycktes jag höra nyss där ute i köket. vi har nämligen haft myskväll hemma hos micka å lagat mat å snackat lite skit. länge sen det va nu så har varit hur kul som helst!

skolan idag var ganska ok, har haft en såndär jävla deprimerande dag idag men det har funkat ändå. tur att jag har ronny asså, annars vet jag inte hur det hade gått! självklart är det tur att jag har alla andra med, men just idag så har ronja varit min tröst..

jag har verkligen ingen ork att skriva mer just nu, ska lägga mig bredvid sandra å hålla på maggen lite, så mysigt med gravidmagar. ha det bra allihohpa så får vi se om jag skriver senare kanske. känns inte som att jag kommer somna än på ett tag!
har ju sovmorgon imorgon så börjar vid 10, det gillar vi!!!!

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0