i'm your biggest fan , i follow you untill you love me - paparazzi

känner att jag är rätt slapp på att uppdatera nu för tiden, men sitter inte vid datorn så mycket så jag har tid med det riktigt. men nu står sara i duschen så jag hinner slänga in ett litet så ni vet att jag lever i alla fall :)

idag var jag i skolan, gick ganska snabbt faktiskt, även fast vi slutade vid 14.45.. hade data, tycker att det är hur kul som helst att jobba med powerpoint! min uppgift är ju bäst, eller vad säger du ronja? haha.
"mitt liv om 10 år", skulle hitta på någon jag skulle skriva att jag gifter mig med och lägga in en bild, frågar ronja vem hon tycker och hon säger Vege, så Vege blev det! ronja tog kort och skickade till han och nu så vet väl halva åtvi om det, dom ser mig nog lite som en psykopat tror jag.. aja, vad gör det om 100 år?

ikväll blir det att gå på angels med sara, ronja, ida, vicke tror jag och hägge å dom där grapparna! får se hur kul det blir, känns inte som att det kommer vara så mycket folk man känner eller kanske inte så mycket folk överhuvetaget! men man får helt enkelt göra det kul :)
tittade även på några bilder jag blivit taggad på från festen som va i åtvi, väldigt vacker, nästan helt otroligt! (inte).. haha.
smakprov:



okej se, 1 cider i vardera hand, bhn fullt synlig, dragkedjan på klänningen halft nere - på VARENDA bild!
men kul hade jag i alla fall :)



va även tvungen att lägga in den här bilden bara för att mex och fegga är så jävla söta!
och så kan jag ju även påpeka att han i vit keps va han som snodde min jacka! haha.. se där ja

nu ska jag plocka ihop mina grejer sen ska jag å sara in till stan!
ha det braaaa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0