i remember love so beautiful

jag börjar klockan 10 idag, men vad gör jag då vaken nu? blev  vaken väckt för jag tänkte att det är lite skönt att ta det lugnt på morgonen. men jag känner nu när jag ligger här i soffan att det hade varit underbart skönt att sova vidare!
fast jag hoppas på att vi får skjus jag å micka till skolan/jobbet idag för det är svinhalt ute å det är faktiskt lite läskigt att åka buss då.. tror nog dom kommer bli inställda snart igen om det snöar mer.. jävla snö!

nu tänkte jag att jag ska börja sminka mig lite smått å fixa lite. går till 16.20 idag! veckans längsta dag å jag hatar den..

jag ska gå nu å drömma om min loverboy

ha det bra

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0