i pray to be only your's - it's my only hope

jag har ingen ork för bloggen just nu.. har ingen ork för någonting känns det som! vet inte vad det är med mig nu för tiden men mig energi är helt slut å jag är helt död både på insida å utsida...
saknades å smärtan är enorm å det gör så fucking ont hela tiden. vad ska jag göra? någon som vet.. inte jag iaf. imorgon ska jag till pappa, jag känner att det var ett tag sen å jag saknar honom, när jag är där känns det som att han är i närheten å det gör mig glad. jag saknar min pappa......

måste även tillägga att min älskade sluggo är mer än bara saknad! åg min älskade hund..


nej men som sagt ingen ork för att blogga. så jag får se hur framtidens uppdateringar blir!
ha det bra allihopa

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0