i just want you close , there you can stay forever

klockan är 12 och jag vaknade redan för ungefär 1 timma sen även fast vi har studiedag! vaknade iofs av att jag fick sms annars hade jag nog sovit ett bra tag till..
vaknade till redan vid 9 av ett sms men jag orkade inte ens öppna ögonen å kolla vem det var så jag somnade om lika snabbt direkt. sen vid 11 kunde jag inte somna om igen så jag gick upp å då var både sara å zandra vakna som tur är :)

idag vet jag inte vad som sker, umgås med sara i alla fall men vad vi ska göra är ännu ett mysteruim.. finns ju ingenting att göra i den här skit staden mer än att bowla å det har vi gjort varenda dag nu i ungefär 2 månader eller nått haha.
så om någon har något förslag så bara höra av sig!! :)
där somnade ju iofs sara om igen så nu äre bara jag å zandra kvar å hon sitter som en snigel framför det där jävla farmville på facebook. den lilla nörden ;)

nu ska jag nog springa ner en snabbis till affären å köpa lite lepsyl så att mina läppar blir dom sjävla igen, dom är ite torra för tillfället å jag hatart.. så himla obehaglig känsla så jag dör nog snart av det! sen ska jag ta mig lite krubb så får vi se vad dagen har att bjuda på sen!
vill även tillägga att nu är det bara 19 dagar kvar tills det var 5 år sedan pappa gick... åh min älskade pappa!
ha det bra allihopa. skriver kanske ikväll igen

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0