i just let i't all go for tonight

sitter i skolan nu, har datakunskap.. mindre roligt! har precis börjat jobba med excel och det är ju inte det roligaste att ha å göra med.. förstår ingenting.
idag går vi ända till halv 5 i skolan, fy tusiken jag hatar tisdagar. har drama sista lektionen i typ 1,5 timme och det är det tråkigaste som finns.. vad får vi göra? ligga på golvet och "slappna av" eller gå runt i cirklar och lära känna varandra, jag tror nog faktiskt alla kan varandras namn! herregud, blir upprörd bara jag tänker på det..

efter skolan ska jag hem till ronja eftersom min lilla älskling fyller idag, ronny blir en stor flicka ;)
hoppas hon får en toppen dag! det ska vi se till i skolan i alla fall, har världens planer... mouhaha..


nu måste jag fortsätta med det där jävla excel..... hörs senare!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0