i can almost see it , that dream i'm dreaming

min uppdatering är som vanligt urkass, men jag skyller på att det är mycket i skolan och saker som händer runt omkring hela tiden. och mitt internet hemma har även krashat ihop så ja.. där har ni förklaringen liksom...

sitter hos sara just nu, vi sitter framför varsin dator och lyssnar på våran gamla vanliga deppmusik å ser på tila tequila. allt är helt enkelt som det brukar. vi va på både bowlingen å pitchers förut och hälsade lite på zandra å emma, dom där två mongona... söta är dom i alla fall :)
sen gick jag till farmor och hämtade mina grejer så tog vi bussen (lata som vi är) till sara och både bara slängde sig i soffan. heeelt slut efter skoldagen :L

imorgon vet jag inte vad som sker, får se hur allt blir. har ju några små planer men vet inte hur det blir med dom, brukar ju ändras rätt mycket när man bestämmt såhär tidigt i veckan. men det blir nog bra hoppas jag!

tiden går så himla sakta nu när det börjar närma sig 29.. då är det 5 år sen min pappa gick bort och jag vet inte vart jag ska ta vägen. det gör så jävla int inombords så jag vill bara försvinna från allt och komma tillbaka när allt är bra igen. folk säger att det blir lättare med tiden men det blir det fan inte för mig.. desto längre tid det går desto sämre mår jag.. det gör så jävla ont!
jag älskar dig pappa, jag vet att du alltid är med mig, bara att jag inte kan se dig.
du å jag pappa, du å jag

nu ska jag fortsätta kolla tvn lite. eller se om jag hittar på något annat kul
hörs

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0