grattis min ängel!

idag blir ronja stor flicka som sagt, så hoppas alla sagt grattis:)
sitter hemma hos henne nu och ska baka lite kaka, ska även va här och fira, eftersom jag tillhör familjen lite i alla fall (a)..

vill bara påpeka att jag är så himla glad att jag har ronja, att vi hittade tillbaka till varandra igen. va ju bra kompisar när vi va mindre, när jag åkte ut till björs med cissi å jenny. jag och ronja sa inte ett ord till varandra förrens ungefär 10 minuter innan vi skulle hem och då ville jag stanna kvar.. varenda gång!
sen när du började i min klass blev vi hur bra kompisar som helst och som sagt, det är jag hur glad som helst för!
du lyssnar, du finns, du orkar med mig även fast jag kanske inte alltid är så lätt att tas med :)
jag älskar dig! hoppas jag du vet vid det här laget. du är guld värd.


jag å ronny på kobingon


du är så fin min älskling! puss till dig
"halvsyster", ja det tycker jag låter bra

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

Du hör ju helt klart till familjen till 10000 % inget tal om saken. Du ska veta hur glad jag är att vara stora syster till er två knäppisar.

Älskar att ni har funnit varandra, ni är bra för varandra och det är så vänner ska vara.

Puss gumman älskar dig

2010-03-31 @ 00:57:17
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: Ronja

tack honey! älskar dig syster <3

2010-03-31 @ 18:08:43
URL: http://centrodelavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0