every move i'm taking, every move i'm making

sitter hemma hos drufva i hans nya hus och kollar ut på poolen som jag bara vill hoppa i direkt, bara att det ser lite kallt ut men vad gör det? :) tuvärr får jag inte hoppa i och det ligger lite grejer ovan på så det skulle gå åt helvete helt enkelt. får ta å vänta tills sommaren för då jävlar!
det är hos drufva ni kommer hitta mig i sommar, liggandes i hans pool och glassa i solen, självklart! åh vad jag längtar till värmen!!!
idag efter skolan gick jag till micka och färgade mitt hår, ännu mer blonda slingor blev det, planerar ju att bli blond till sommaren också, blir as bra serru :) skulle träffa annie å emma A också så var ju tvungen att springa genom hela stan med folje(?) i håret och en sån där kappa man har på sig! skit snyggt om jag får säga det själv :L
dock kollade alla lite skumt på mig och skrattade... förstår inte varför! haha.
nu ska vi snart åka in till stan tror jag. vänta på att slickett tränat klart så sla vi våldgästa han lite också :)
xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0