don't you hear me when i say "i don't care"?

sitter och kollar på när sara gör sig iordning lite nu. ska snart traska ner till bowlingen å kolla på hockeyn, blir trevligt. inte för att jag gillar hockey mer än någon enstaka gång ibland kan jag ju offra mig för folket och vara lite social med dom :) vet inte vilka som är där mer än zandra och sarah tror jag? ja det får vi se..

sen ska jag nog åka hem och gå en liten sväng med jossie. länge sen vi gjorde nått så ska bli skönt att äntligen ses igen! ska gå runt i tallboda och bara prata om allt mellan himmel och jord som vi alltid gjorde förut :)
efter det ska jag gå och lägga mig och försöka sova lite.. kommer ju gå åt helvete eftersom jag sovit hela helgen i princip... haha. men får väl ta och försöka!

nu ska vi kila, skriver kanske sen om mitt internet börja funka igen hemma... annars hörs vi!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0