uppe med tuppen.. känns det som i alla fall...

vaknade allderles nyss av att polisen ringde och skulle ställa ännu mer frågon än vad dom redan gjorde igår, vad nu det ska va bra till för dom va ungefär samma? det var när vi satt vid ån så va det folk som bodde på hotellet som höll på med grejer mot oss, så dom ringde polisen... alla gick hem förutom jag och vic så vi fick prata med dom, sen på vägen hem hittade vi en sönderslagen bil så vi trampade ner till scandic igen och sa till! hör vilka duktiga medborgare vi är :)
men nu i alla fall gick vicke och hennes mamma till stan så jag ska va här så länge, är ju lite för trött för att orka gå upp nu känner jag.. så ska nog lägga mig och fortsätta kolla på svensson svensson, världens bästa serie! har sett hela ungefär 5 gånger men man tröttnar aldrig... gud så bra den är....
och jag måste bara berätta om min upptäckt jag nyss kollade, dom senaste typ 11 kommentarerna eller någon är från en och samma person: Min syster Sandra! någon kan va från hennes man Martin också. tur att dom är flitiga läsare som kommenterar mina inlägg.. haha :)
nu ska jag sätta på min älsklingsserie. finns framför datorn och på mobilen!


se där ja, nyvaken och dan! vickes säng = min lilla myshörna :)

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi läser din blogg =) <3 annars får vi ju inte reda på nåt... haha!

2010-07-03 @ 14:22:08
Postat av: Mamma

Jag får läsa här lite oftare ser jag,du berättar inte för mycket märker jag.......bättring Towe du måste lära dig att prata med mig!!

2010-07-12 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0