take me home, country roads

vaknade precis av att vicke sa att hon skulle följa sin mamma till rese för att hon ska till stockholm. Lycka till Yvonne! så då gick jag upp på toan och kunde inte somna om sen tuvärr.. så är sitter jag i min ensamhet och väntar på att vicke ska komma tillbaka :)
eftersom det är så grymt varmt ute idag och värmen bara stiger bär det av till tinnis om ett tag. jag å vicke ska lägga oss där och glassa hela dagen och hoppas på att några av våra kära vänner kommer förbi och hälsar på! så idag vet ni vart ni hittar mig i alla fall.. men ikväll har jag fortfarande inte en aning om vad som sker, hoppas på att träffa ronja som jag inte gjort på ett bra tag nu.... men idag finns jag på mobilen! hör av er :)


min lilla älskling.. hahah

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0