sunday i'm inlove

gårdagen blev riktigt lyckad! förutom att jag som vanligt ska börja tjaffsa med några vissa vänner.. men det löser sig nog idag hoppas jag.. blev mycket dans igår kan jag lova också, slutade med att jag ronja jenny mattis och gordon körde som fan! fanny hade sina roliga danser där alla skulle göra som hon, rätt snurrigt kan jag ju säga att det blev efter en stund.. jag kom dit med 500 kronor och kom hem med 250, hur lyckas man med det om varje drink kostade 15 och varje cider/öl kostade 10? jag va en jävel på att ge dricks helt enkelt!
nu ska jag snart beje mig till mantorp och umgås med min kära syster som är helt ensam.. är riktigt sugen på en pizza så hoppas på att sandra är det med! om någon är där i närheten är det ju bara höra av sig vettjaV :)
nu ska jag gå till bussen. hade

xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Sandra & Alvin

Tack för du höll oss sällskap i söndags! Kram.

2010-06-14 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0