sommartider Hej Hej

jag och lovisa tänkte att vi går upp klockan 6 för att båda ska duscha och eftersom hon är handikappad så skulle jag hjälpa henne, tänkte att då hinner vi precis med bussen. men icke, vi är redan klara och 1,5 timme kvar innan bussen går... skaplig fel bedöming!
nu, om bara några timmar, är det sommarlov och jag har klarat av ettan. 2-3 G och resten VG! se där ja, ibland lyckas jag allt :) riktigt nöjd. känns bra att ettan gick så snabbt, för då kan man fortsätta hoppas på att tvåan och trean går lika snabbt (om inte snabbare)!
nu skriker lovisa att jag ska komma och äta... sen drar vi. hörs imorgon, för ikväll är det FEST :D
hade


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0