sommaren i city 1990, kommer du ihåg den?

vaknade av en sådär jävla mardröm imorse igen! livrädd var jag.. handlade om allt och ingenting, jag var gravid och skulle behålla det, slickett sa upp kontakten å massor mer grejer som jag inte orkar skriva nu. fy fan jag drömmer bara massa mardrömmar nu för tiden, tycker att det kan sluta nu!
nu sitter jag i alla fall och väntar på att ronja ska komma hem så jag kan gå bort till henne :) fick nyss sms att jag skulle dit vid 4.. sen åker vi in till stan och förar lite sen vidare till ekängen! tror nog det kommer bli en toppen kväll, känns som det i alla fall. så får jag se om jag åker förbi sara en liten stund inatt också, hon ska ju också festa ikväll :)
nu ska jag städa lite sen gå till ronja! finns på mobilen ikväll allihopa :)
TREVLIGT KVÄLL

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0