sommar och sol och vi vill ha dig

kan bli så att bloggen står lite still nu ett par dagar sådär. men jag skyller på att det är sommarlov och man har mycket mer att göra än att sitta inne vid en dator! men jag kommer lite då och då så lägg inte ner att läsa min otroliga blogg helt, ha ha ha...
Igår i alla fall var jag med om en cykelolycka. jätte ont! ni vet där vid hawaiiöarna vid stångån? det där cafet eller vad det är, där satt jag slickett simon och rille och pratade. sen när klockan var ungefär 2 fick vi nog och skulle åka hem. så jag skulle ta simons cykel trots att jag inte fick för dom andra (gräset var riktigt halt) och cykla/gå/glida ner för gräset. självklart tappar jag balansen och ramlar och slår i huvudet i trappen som ligger där bredvid. SMÄRTA! simon och rille kommer fram och ska hjälpa mig upp men icke, jag skulle promt ligga kvar. så simon sätter sig ner och jag lägger mig till rätta i hans oerhört sköna knä. haha. en stund senare kan jag ställa mig upp och börja gå sakta hem till slickett. det brukar ta ungefär 15 minuter till slickett därifrån vi va, den här gången tog det ungefär en timme tror jag :) härligt. men jag upptäckte idag att jag har ont i hela vänsterarmen och har skrapsår på axeln, sen är jag svullen och har jätte ont bakom örat? hur det kom sig vet jag inte! landade väl på örat antar jag... KRIGSOLYCKA! hehe :D
idag ska jag umgås med martin och vi får se vad vi hittar på. kan ju höra av er om det finns nått kul att göra :) annars får ni ha det bra!
xoxo towe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Towe usch vad hemskt!!!! Tänk om du skulle brutit nåt. Och det är massa olyckor som händer på cykeln!!! Inte cykla nåt mer! usch fy!

2010-06-29 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0