jag vill sparka bak ut och göra något sjukt

äntligen börjar jag pigna till lite. sitter här och väntar på att mamma ska komma hem så jag får lite sällskap! helt ensam är jag haha :) hoppas på att larse ska ringa igen och säga att jag kan gå ut och träffa honom och hans underbara kusiner! känns som jag har sovit bort hela dagen, dock har jag väl typ det men vafan... hoppas på att det sker något roligt ikväll, så jag slipper att bara sitta hemma å glo. fast det kanske är skönt det med ibland, ta det lite lugnt för en gångs skull :)
nu ska jag hoppa in i en dusch och sen lägga mig framför tvn.. igen... hör av er!


min underbara lilla vän :) (lite dragen på bilden...)

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Victorebba

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-12-29 @ 13:21:08
URL: http://victorebba.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0