jag kaller på dej

vaknade nyss.. kände att jag verkligen inte ville gå upp ur sängen, hade sovit för lite så va helt snurrig i huvudet. men nu går det ju bra och här sitter jag. ska snart ta tag i städningen så jag får lite gjort idag i alla fall, har ju lovat mamma att städa huset NOGA till midsommar.. fasiken vilken dålig deal.. tur att jag får en liten slant fört så känns det inte lika jobbigt haha ;)
annars ska jag bara ta det lugnt ikväll, inte göra ett skit! är så jävla trött. skulle egentligen träffat både emma och sara men orkar verkligen inte åka någonstans så det får bli att va i tallboda med ronja tror jag, hoppas på att köpa en cola och mysa till det lite.. låter som en bra plan tycker jag...
nu ska jag bara lyssna klart på min nya älsklingslåt sen börjar städningen för fulla muggar! nås på mobilen :)
här kommer lite bilder från sommarlovets start :) se och njut!


hos lollo på skolavslutningen



hos martin den 18? (fredags)


jenny 25!



berg den 17 med tjejerna (och ca 4 killar)

xoxo till min loverboy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0