i know that you'll never be mine

i natt hade jag en dröm. när jag vaknade var jag helt kallsvettig, tårar i ögonen och helt skakig..

min syster jenny bodde i ett stort hus, ganska stort hus med massor rum och hallar.. jag var där en dag och då tog hennes kille oss tillfånga, och han tvingade mig se på när han slog min syster sönder och samman, våldtog henne och så vidare. killen var så lik en kille, men han va inte han som jag trodde ändå om ni förstår..
min syster och jag satt vid köksbordet och han var i vardagsrummet, vi peppade varandra och till slut sprang ut från huset, där stog alla - släkten, kompis och alla jag kände helt enkelt.
ett gäng killar stog på led med pistoler i handen när min andra syster cissi sprang förbi och alla börjar skjuta, hon ramlar ihop på marken och jag springer fram, så klart håller dom fortfarande på att skjuta men jag träffas inte av ett ända skott. jag lägger mig och håller om henne och försöker se om hon lever, det gör hon inte..
jag går tillbaka och ser att jennys kille tagit jenny till fånga igen.. jag gråter, mamma gråter, alla andra skrattar?
2 killar kommer efter mig och jag gömmer mig under en bil, det tar inte lång tid innan dom hittar mig..
ni vet rivjärn? sånna sidor? en stor lång sån hade dom ställt vinklad och la mig högst uppe och släppte, den här gången skratta alla... förutom jag..
dom släpper mig och jag glider ner för "rivjärnet", hela min kropp och ansikte är upprivet och jag skriker av smärta! dom stället mig upp och håller två pistoler mot tinningen, jag hör att dom trycker...
då kommer pappa mot mig, tar min hand, säger "det ordnar sig gumman, nu är vi tillsammans igen" och så går vi iväg..
jag vaknar i ren panik, springer ut till farmor och vet inte vad jag ska ta mig till. hela den här dagen har varit helt konstig...

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men fy vilken mardröm.......som värsta deckar historia

2010-06-05 @ 12:02:25
Postat av: cecilia

VI får verkligen hoppas att det inte var en sann dröm.. men det är otäkt vad en dröm kan förstöra en hel dag.... love you.. puss

2010-06-05 @ 23:04:51
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0