fuck you asshole

sitter i vickes säng nu.. ska snart sova, ska upp tidigt imorgon och ta 11:33 bussen till tallboda där våran skjus till berg går ifrån. ska dit ett par stycken å bara sola och bada som aldrig förr!
ikväll satt jag vicke lina sara och josse nere vid ån och grillade mashmellows(stavningen.....) och bara njöt av kvällen! riktigt mysigt va det, kul att träffa lina som jag aldrig träffar nästan, tycker att vi ska ta tag i det där och börja ses lite oftare! gå våra långa promenader i tallboda och bara prata om allt som vi gjorde förr :)
men imorgon blir det nog inte mycket blogg eftersom jag som sagt ska dit, så har inte tillgång till någon dator. mycket möljligt att det kommer något litet på kvällen, men det märks!
ha det bra allihopa nu ska jag nämligen städa hela vickes rum sen gå å lägga mig :)


sweetnose.... hahah

xoxo till min loverboy...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Städa ditt eget också =)

2010-06-17 @ 19:51:02
Postat av: Sandra

och ... kan du inte ta bort det där att man ska skriva av vad datorn visar .. ibland går det ju inte att se vad som står ........ ?????

2010-06-17 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0