dancing in the moonlight

jag orkar inte städa. jag orkar inte sova. jag orkar inte sätta på en film. jag orkar inte bry mig helt enkelt
vicke somnade för länge sen så jag får väl roa mig själv.......


mittbenan?

fluffet?

lilla my?

fisken?

ser ni min lilla smilegrop på vänstra kinden? så stolt!

ohyeah

nu ska jag försöka lägga mig bredvid vicke som tagit upp det mesta av sängen, plus att hon pratar i sömnen så inte så lätt att få en blund här inte! haha, fast det är rätt kul att ligga och lyssna på :) nyss sa hon:
- BRA TOWE! BRA SARA! ni klarar det här!
vad menar hon med det? inte en aning...


xoxo å förhoppningsvis godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du tänkt på att kommentarerna blir i svart text och det är svart bakgrund - så de syns ju inte ... haha!

2010-06-17 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0