barn är ett folk och dom bor främmande land

mår inte så värst bra idag.. känner mig lite sjuk faktiskt! va på stan en sväng förut och blev helt svimfärdig, var tvungen att sätta mig ner ett tag och lugna ner mig. jag hade tjocktröjor och jacka men frös ändå även när solen sken på mig.. så nu dom här dagarna fram till fredag ska jag inte göra någonting utan bara ta det lugnt, så jag slipper vara sjuk på midsommar liksom! :)
men ikväll ska jag bort till tallbovallen med emma och ronja å se på match, sen en sväng till alex så ska jag hem och sova.. skönt att det tar 30 sekunder att gå mellan mig och alex.. haha..
men nu ska jag lägga mig framför tvn och vänta på att ronja kommer hit så vi kan gå till matchen, känner inte ens för det egentligen men va fan har man inget annat för sig så.. :)
ha det bra allihopa! hörs

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej!

2010-06-23 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0