your love is my drug

kom precis hem från rimforsa. fick följa med vicke när hon tatuerade sig så jag kunde hålla henne i handen. stackars asså, tyckte så synd om henne när hon satt där och grät av smärta... men jag hann i alla fall med att träffa lovisa som va ett tag sen man såg, och skulle träffat gutti också men hann att åka hem innan han sa att han va klar :) men bestämde mig också när jag va där att om jag får för min kära mamma så ska jag också göra en tatuering, skulle vilja ha en vit/rosa lilja och "det ordnar sig". så ska bara lyckas övertala mamma....
nu ska vi snart gå och fika.. igen.... men bara höra av er om ni vill göra oss sällskap :) hade!

tatueringen. 1 stjärna för varje familjemedlem. den är inte riktigt klar än men
tyckte den blev riktigt fin! :)


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0