take a dirty picture for me

sitter ute hos micka och dalle med alvin sovandes på bröstet. så mysigt så! väntar på att mamma ska sluta jobba så vi kan åka till göteborg någon gång, men åker nog inte förrens 6-7 ändå..
dessa tre dagar som varit har jag tillbringat med victoria i ekholmen. var sånt där skateläger så va några av vic's kompisar där. + VÄRLDENS sötaste kille.. blev helt förälskad haha..han hette D****, 18 år och nykterist, vegitarian och aldrig rökt i hela sitt liv. låter som en kille för mig va... ;)
nu ska jag gå och packa mina sista grejer och kanske ta en snabbdusch.. blir inte mycket bloggande nu framöver tuvärr för på måndag börjar jobbet! men jag nås på mobilen så bara höra av er :) hade!

straight from the ghetto

xoxo towe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0