staying alive

blev lite ändrade planer igår sen ändå.. klockan halv 8 väckte jag vicke och halv 9 var vi i tallboda trampandes till östra harg! eller jag och vicke trampade inte så mycket, det var mer killarna som fick slita för det! ;) när vi väl kom fram en timma senare satte vi oss ute och bara pratade, och till slut kom det jag väntade på - bada! men det va inte så kul som jag trodde, det va rättare sagt svinkallt i det där jävla vattnet... men sen i alla fall gick vi upp till stugan och satt där i flera timmar och bara snacka massa skit om allt och ingenting, sen la vi oss framför filmen och vicke somnade. rille gick och la sig till slut efter mycket tjat från oss att han va tvungen att sova, så vi skulle kunna gå å sova också. men helt plötsligt vaknar vicke och får rycket och ska GÅ hem :) men det är ju lugnt, det är bara 1,5 mil.. men bara börja traska! :) men ungefär vid kyrkan som låg 1 km bort kommer kjella i postbilen och hämtar oss.. vilken ängel han är va!
nu ska jag äta lite frulle sen får vi se vart jag tar vägen. hade bra annars då, peace

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte ändra färg på bloggen den ser så svart och deppig ut, nu är det ju sommar! Rosa skulle väl vara fint =)

2010-07-03 @ 14:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0