som om solen gick ner och aldrig vakna mer

sitter hemma nu, och kollar på en stor fet äcklig spindel! livrädd är jag.. vågar inte ens gå nära den, och vill inte gå och väcka mamma baraför att be henne ta bort en spindel.. så jag får helt enkelt stå ut?!
har tänkt lite på det med tatueringen (om jag nu får för mamma...), vad och var ska det va liksom? jag vill ju helt ha en lilja och att det står "det ordnar sig", men känns inte som att det skulle bli så fint... elle... och var ska den sitta? jag vill ha hela sidan av magen men vafan det tar hur lång tid som helst och gör svinont! känns ju som att första tatueringen ska va lite lagom va.. så tänkte mellan skulderbladen eller fotleden typ, skulle det va fint? ae inte vet ja.. någon att tänka på det där!
nu ska jag snart gå och lägga mig, kan ju hoppas på att jag somnar men kommer nog ta ett tag. är nämligen mycket frustrerad! men bara blunda, slappna av och ligga still - det sa alltid diddis pappa till oss när vi skulle sova men inte kunde kommer jag ihåg.. så får väl testa :) skriver nog imorgon ska ni se. hörs!

inte just den tatueringen men på det stället kanske? eller vad säger ni?

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0