heartache on the dancefloor

om 5 dagar (inte alls lång tid) så blir jag 17! gud så jag längtar... det värsta är slickett åker till egypten på tisdag och josse till kroatien på onsdag.. vilka vänner man har som sviker än på en födelsedag, haha ;) hoppas verkligen jag får allt jag önskar mig!! jag är som ett litet barn när det gäller födelsedagar och liknande, allt som inkluserar presenter helt enkelt haha.
nu ligger josse bredvid mig och försöker sova. jag är inte ens trött, har ju varit och badat massor dagar i rad och sovit några timmar varje gång jag kommit hem på eftermiddan så inte lätt att sova på kvällen sen.. men ska upp redan klockan halv 9 imorgon för jag ska hem och hämta badkläder sen följa med josse vicke och josses familj till berg, det blir nog mysit :) ursäktar förresten för att min uppdatering är så himla dålig men det blir så på sommarloven.. dock har jag bara denna vecka kvar sen börjar jag ju jobba.... men men, blir nog kul det där!
nu måste jag försöka sova tror jag. ha det bra allihopa

snygg ha? mycket gammal bild!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0