fångad av en stormvind, fast för dig

vill börja med att säga grattis till adde och lena som gifte sig igår! det va jätte fint och några tårar fäldes allt :) all lycka till er! och just det haha. dom hade skrivit en kommentar om varje gäst i menyn. min var - Bloggande partypingla som gör Linköping osäkert! jasså, se där ja!

börjar känna ångesten komma nu, börjar ju jobba imorgon. kommer bli svårt att vänja sig vid tidiga mornar och sånt. och att gå runt på jobbet och veta att mina vänner är ute och badar oså vidare och där går jag till klockan 3.. men bara att göra sitt bästa och försöka tänka på pengarna som kommer sen! blir gött med lite extra stålar.
så nu ska jag snart hem och ta en bit mat sen gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.
blir som sagt inte mycket bloggande  eller så på ett tag nu eftersom farmor och farfar inte har dator. men får jag tag i någon så ska jag försöka slänga in ett litet inlägg! :) nej nu ska jag hjälpa vic med det sista städningen sen traska hem. ha det allihopa... tänk på mig dom varma dagarna när jag går där på jobbet, så släng iväg ett sms vettja! peace


Fast för dig, ingenting kan hindra mig
från att fortsätta kämpa för att få dig
Ps. lite sliten efter helgen Ds.

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0