you took my heart to the limit , and this is where I stand

godmorgon eller vad man ska säga.. klockan är 18.30 och jag vaknade för ungefär en halvtimma sen när jag tog en liten tupplur vid lunch då jag kom hem. på 3 hela nätter har jag inte sovit, har somnat ungefär klockan 7-9 på morgonen och sovit hela dagen.

sist jag sov hos slickett, för 3 dagar sen, så kunde jag inte sova! han snarkar ju något enomt den killen så jag låg och kolla på american pie 3 gånger om - samma film.. lite uttjatad efter ett tag så jag bestämde mig för när klockan var runt 6 att jag lika gärna kan gå ut och gå och sen ta bussen hem som började gå vid halv 7. så jag klädde på mig och gick ut och började traska, men när jag väl bestämmer mig för att gå till rese och ta bussen hem står det "Tallboda   51 min" och jag höll på att dö! jag var så himla trött och jag viste inte vart jag skulle ta vägen, kände att om jag sätter mig ner så somnar jag. så jag gick runt där på rese och glodde.. var hemma runt 9-halv 10 och sov hela dagen! sen igår var jag hos sara och kunde inte heller sova, det tar på krafterna att vara vaken hela tiden, att helt vända på dygnet i alla fall ;) har så dyngont i huvudet så jag tror det sprängs snart..

idag så kom min kära syster sandra och hämtade mig hos sara runt 11 och vi åkte ut till ikano där vi åt lite kinamat på chili, MUMS! sen gick runt och kollade lite på doppresent till alice som döps på lördag och en present till micka som fyller imorgon. gud vad snabbt tiden går, hon blir redan 26, tiden bara springer ivägnu för tiden!
nu snart ska jag nog dra mig till emma, väntar bara på att hon ska komma hem, så blir det att se hockeyn där med emma, linus och timmy om jag minns rätt? tror det var så. så får jag se om jag sover där eller om jag sover hemma, men mamma ska inte vara hemma ikväll så är nog hos emma tills hon kommer hem i alla fall. så ikväll finns jag på mobilen om ni vill ha tag i mig :)

och jag måste bara påpeka att min kära vän martin(slickett) är i sunsvall ända tills söndag :( gud vad jag kommer sakna honom! han åkte igår kväll.. men jag får väl försöka överleva den här veckan ändå.. men det går nog rätt snabbt så han är nog snart hemma igen!
skolan börjar även på måndag, INGET JAG SER FRAM EMOT KAN JAG SÄGA!!! men ska ändå bli skönt att komma igång igen och träffa alla andra :) blir nog bra.. det är ju faktiskt 2010 och jag börjar om från början!

nej nu ska jag gå ut till mamma och språka lite innan hon åker! ha det bra allihopa


fining bilden va? min lilla morgonpromenad klockan 6 på morgonen
när jag va hos slickett. ser ut som en vandrande zombie haha.


xoxo towe ljungman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0