would you light my candle?

tänkte att jag tar en liten rast från allt städande å slänger in ett snabbt litet inlägg här:)
skolan idag var faktiskt ganska OK bara att det var så himla långtråkigt under några timmar men annars funkade det. började ju imorse med att försova mig genom att vakna klockan halv 8 när min buss går 10 i! fy tusan vad stressad jag var... men jag hann och kom i tid till svenskan:) sen efter det gick jag sara jerry å manuel till kungsis för att ställa några frågor ifrån bkf:en till monkan! mysigt att träffa henne igen.
sen hade vi dock rast ända tills halv 1 och det fanns ingenting att göra... så tråkigt när man bara sitter så länge. men sen efter alla dessa timmar hade vi äntligen musik å vi satte låten vi har jobbat med ett tag: let me entertain(?) you, riktigt duktigt gjort tycker jag :L så nu har vi börjat kolla på musikalen RENT å gud så bra den är!

ikväll ska jag nog på bio med sara kissen och förhoppningsvis adde om jag nu får med mig han. men det går ju bara såna skit filmer på bio nu så vi får helt enkelt se hur det blir, men det lutar nog lite åt det regnar köttbullar;) sen ska jag nog bara hem å sova så det blir en ganska lugn kväll för övrigt.
går ända till klockan 4 imorgon i skolan.... hatar dessa långa tråkiga dagarna i skolan!

nej nu ska jag ta mig lite krubb å sen hoppa in i en dusch. ha det bra allihopa.
RONJA krya på dig och kom tillbaka till skolan, snart kommer jag bokstavligen å hämtar dig!

modellen, eller?
saknar henne ändå!

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: syrran jenny

Åhh rent det finns ingen bättre musikal än den, älskarn, va å såg den svenska i sthlm så satans bra:)

puss på re lilla gumman

2010-01-27 @ 23:23:23
URL: http://yoymivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0