vi ska gå hand i hand , genom livet du å jag

vill börja med att säga grattis i efterskott till mamma som fyllde 51 igår! grattis mami

igår kom jag hem ungefär vid 2, då var katarina redan här. jag hoppade in i duschen å sen kom eva-lena å pia så mamma å dom hoppade i ett bad medans jag å katarina fixade till oss lite. till slut kom även micka å sandra då vi käkade huuuur mycket mat som helst. framåt 9 kom även slickett å gjorde oss sällskap, tycker synd om han nästan.. var ju som en hönsgård här igår! men myyycket skratt blev det allt :)
runt 12 åkte tanterna in till stan å slickett tog bussen vid 1 å då slocknade jag på direkten, var grymt trött igår. vaknade till lite när mamma kom hem men somnade om lika snabbt.

idag vaknade jag vid 1 å har legat i sängen tills nu, ganska skönt :) får se vad som sker ikväll, blir det ingenting så somnar jag nog tidigt så jag är pigg imorgon. har ett svagt minne av att carin sa att jag slipper matten imorgon! mycket skönt :)

nej nu ska jag gå tillbaka till bingen å slappa lite. mycket möjligt att jag slumrar till en stund ;) annars finns jag på mobilen för dom som vill ha tag på mig!
ha det bra annars gottisar


jag saknar min loverboy.. massor

vänd dig om
kyss mig på halsen
å säg det är dig jag vill ha
ta min hand
å släpp aldrig taget
det är du å jag


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0