uhh whatcha you say , that it's all for the best?

skulle kunna ge vad som helst för att ha dig här nu, vad som helst..
jag har aldrig kännt såhär förut, det känns så himla konstigt, jag vill inte känna såhär. allt känns bara meningslöst just nu med det här, jag vill bara glömma det hela, kunna gå vidare och må bra som jag gjorde förut.
det är tur att jag har dom jag har för annars vet jag inte vad jag skulle tagit mig till!

sitter hos emma just nu och ska snart gå och lägga mig tänkte jag. linus och emma traska nyss bort till bingen och somna på momangen! men jag känner att jag inte riktigt är så trött så jag är nog vaken ett tag till och bloggar lite, sen blir det nog att gå å lägga sig framför tvn och göra allt för att somna så jag inte sover bort hela dagen imorgon. ska ju träffa viktor runt 4-5 någon gång och ta en sväng på stan sen vidare till honom där vi ska se en film om andar och sånt, tycker det är helt sjukt såna där grejer, jag tror faktiskt på spöken och sånt så jag blir helt fascinerad(?).. sen vet jag inte vad som sker, kanske ska till emma och bara ta det lugnt, vet inte faktiskt.
helgen spenderas nog hos emma i alla fall, förutom dagen på lördagen då jag ska på dop! lilla alice ska ju döpas och det får man ju inte missa, min lilla alice :)

nej usch vad trött jag blev helt plötsligt, blir nog att dra sig mot sängen nu innan jag somnar på tangentbordet haha. men vill bara säga att dagen varit underbar och grattis till min syster micka som blir 26 idag!! GRATTIS!


jag bara älskar bilden, den är från skolavslutningen i 9:an! ÄLSKARN!
puss på min lilla emma, är så glad att det är vi igen.

ha det bra
xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0