take it ore leave it , it's up to you now

varför ska jag alltid göra såhär? jag sumpar ju chansen totalt varenda jävla gång.. men får jag den sista chansen nu så ska jag ta den, skulle kunna göra vad som helst nu känns det som för att få just det jag vill ha som mest vid detta tillfälle.

dagen har varit ganska lugn. började med att vi gick hem till mig vid halv 8 imorse för att det skulle komma folk och kolla på deras hus så vi ville inte va hemma då så vi traskade hem till mig. sen somnade vi runt 11 kanske och skulle upp vid klockan 1 hade vi tänkt för att åka in till stan, men icke, klockan 3 ringer mig jenny å cissi och frågar om jag kan hänga med dom joline och ronja till "doplokalen" för att ta hand om jollan medans dom fixade allt inför morgondagen. kunde inte slingra mig ur den så jag fick helt enkelt ställa upp och dra mig upp ur sängen.. svin kallt och as trött, ingen bra kombination! men det funkade ändå. riktigt kul att träffa ronja som jag är van vid att träffa varenda dag i skolan :) myspys.
efter det fick jag skjus hem där jag duschade och sen gick direkt till emma. där var emma linus kjella och timmy, vi körde lite kort, lite av mig kortlek: sanning och konsekvens, lite allt möjligt och jag kan lova er att det var den roligaste kvällen på länge! jag ska se om det kanske kommer några filmer om jag får lägga upp dom, det hoppas vi. finns på när linus ger kjella en lapdans, när timmy står och juckar i 3 olika sexställningar på kjella och tvärtom, och så sjukt mycket mer, blev lite för mycket när vi körde sanning och konsekvens-kortleken, den är lite för mycket då ;) men kul var det! (ska tjata till mig att lägga ut dom här så ni får er ett gott skratt)

imorgon är det dop klockan 1 för lilla alice. så blir väl att gå upp vid 12 och fixa iordning sig lite sen åka till kyrkan. sen vidare och äta i "doplokalen" där det öppnas paket oså. så det blir väl lite kul! sen efter det blir det nog som vanligt att åka till emma och bara ta det lugnt, försöka somna tidigt också har ju faktiskt skola på måndag... USCH! orkar inte skolan just nu känner jag..

jag blir så arg på mig själv att jag gör såhär, jag hade chansen en gång, en tydlig jävla chans, men den sumpade jag såklart, (towe i ett nötskal), sen så hade jag chansen igen, han kollade mig rätt i ögonen, och vad gör jag? JO SÅKLART SÅ SUMPAR JAG DEN OCKSÅ. det är ju kul, fy fan vad det ska vara komplicerat asså. men jag överlever nog ska ni se, känns inte som att detta betyder riktigt allt för mig längre, eller? så skulle jag nog brytt mig lite mer. nu tar jag det bara som att det är endast en persons förlust och jag klarar mig bra utan.
jag är stark även fast jag kanske inte vet om det själv eller visar det för andra, men jag vet, så är det!

nej nu är det verkligen hög tid för bingen! fy tusan så trött jag är... skriver nog imorgon, och kanske kommer lite bilder och filmer från både denna kväll och morgondagens dop!
så ha det bra gottisar

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0