me + you , i will tell you one time

klockan är 15:32 och jag känner att jag skulle kunna somna hur lätt som helst nu, så det blir nog bra ikväll så jag inte är så trött till skolan imorgon! sov ju inte så mycket inte så mycket inatt eftersom det är studiedag idag..

va ju på plaza igår med sara, issa, malin å adde. det var nog det tråkigaste jag varit på men det kanske var för det inte kommit så mycket folk än å vi gick ganska tidigt. men när vi kom dit stog det bara massor översminkade, sönderblonderade tjejer med försmå klänningar å va stolta över att dom va på plaza för dom bara va -95.. ja ni hör ju själva, ingen särskild hitt sådär! men mötte även några kompisar som jag satt å språkade lite med, kul att träffa folk man inte sätt på länge faktiskt :)

jag kom hem för ungefär 2 timmar sen, gick en stund på stan innan jag åkte hem.. har ju fått alla mina pengar nu så känner mig ganska rik :L
köpte i alla fall:
tunika/svart från gina tricot
trosor/svart från gina tricot
bh/svart från h&m
dream mat mousse(?) från h&m
jeansleggings/svart från vila

riktiga små fynd jag hittade faktiskt! det är ju massor rea ute på stan nu också, förstår inte varför? det kanske är något speciellt.. är från 50-70 % på massor ställen, så jag rekommenderar att ni drar er ut å skikar runt lite ;) finns faktiskt massor fina reaplagg nu, brukar ju bara va sånadär saker ingen vill ha så dom säljer ut det å ingen vill ändå ha det, men på många ställen fanns det ett flertal grejer!

fick en kommentar från Malin också som jag tänkte svara på. hon frågade om det gjorde ont att pierca tungan och faktiskt inte, det kändes knappt! jag va hur nervös som helst innan, satt nästan å grät där när han höll tungan med den där svinkalla tången.. men det gick bra, det gick på bara några minuter å man var så inställd på att det skulle göra dyngont men man blev bara lättad efter :) fast därimot från lördags till nu gör det svinont, i början hade jag jättesvårt att både äta å prata men nu har svullnaden äntligen börjat lägga sig så ska nog snart kunna äta normalt igen. det jobbigaste är att man sitter å leker med den hela tiden och det gör den både mer svullen och det ser lite fjortis ut kan man tycka ibland. men jag anstränger mig att inte göra det haha :)
hoppas du fick svar på frågan gumman! pussen

nu ska jag börja göra mig iordning lite efter duschen, sandra kommer nämnligen snart å hämtar mig så jag ska åka och vaccinera mig, HUR NERVÖS SOM HELST, är ju livrädd för sprutor. men det ska nog gå bra, hoppas jag...... önska mig lycka till!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0