jag vet vem jag är när jag är hos dig , det är så det ska kännas eller hur?

sitter hos emma nu igen, ovanligt va? haha. va nyss hemma och hämtade lite kläder och sånt för vet inte hur det blir ikväll om jag övernattar inatt igen eller om jag ska hem. ska i alla fall va här och kolla på film oså ikväll med emma och linus, vet inte om någon mer skulle komma.
somnade klockan 7-halv 8 imorse igen, har vänt på dygnet helt och håller, dags att börja om snart och vänja sig vid at gå upp tidigt annars kommer jag ju vara helt död i skolan! men det löser sig nog ska ni se, får försöka somna tidigt på söndag :)

igår va vi hos emma och tig det lugnt jag emma och linus. jag har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge! ni skulle se alla videos och kort jag har, jag låg nästan dubbelvikt av skratt!! men andra ord, en väldigt lyckad kväll :)

har inte så mycket att skriva nu, har inte riktigt orken heller haha. men ska försöka att hålla uppdateringen!
nu ska jag vänta på att emma och linus är klara med duschen så jag kan hoppa in och fräscha till mig lite, känner mig inte så värst fin just nu.. men kanske slänger in nått litet ikväll, det får vi se!


haha jag var tvungen. älskar bilden helt enkelt. dom är ju så söta turturduvorna!


xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0