ja jag är starkare än du , det har jag lärt mig nu

förlåt förlåt förlåt för min urusla uppdatering de senaste dagarna! men jag tar å skyller på att skolan börjat igen å att jag inte varit hemma så mycket.. men nu har jag kommit in i skolrutinerna igen så nu sätter jag igång igen :)

dom senaste dagarna har jag mest spenderat hemma hos emma med allt möjligt folk, men mest emma å linus, i stort sätt varje dag. mycket mysigt! såg på paranomal activity i lördags/söndags? kommer inte riktigt ihåg dagen haha, men läskigt var det kan jag säga.. för precis innan hade kjella å timmy suttit och kollat på bilder kjella tagit på nyår, först var det en bild på linus där man ser i fönstret bakom som ser ut som ett spöke å direkt efter hittar dom en likadan bild på mig där det står som ett spöke i dörren bakom! fattar ni hur rädda vi blev? HELT SJUKT. ska försöka få tag på bilderna så ska ni få se, det är jätteläskigt och det ser verkligen ut som det står någon där.. sen i alla fall satte vi på filmen direkt efter det och det gjorde ju verkligen inte saken bättre, för direkt efter filmen sprang jag å tände lampan och när jag sätter mig i soffan igen och vi pratar om bilderna slockar ljuset helt plötsligt! stackars linus fick försöka förklara att det kan bli så när det är dimmerljus medans jag å emma sitter å halft gråter. haha helt sjuk kväll!

sen i fredags också piercade jag äntligen tungen som jag tjatat om att jag vill ha så grymt länge! mamma gav till slut med sig och vi tog bilden direkt upp till federal :L tungan är hur svullen som helst å det är kanske lite svårt att både äta å prata, men värt det kan jag lova att det va! har ju velat ha det hur länge som helst.. men om jag har tur så är svullnaden helt nere på fredag :)

ikväll vet jag inte vad som sker, det är ju studiedag imorgon så någon ska jag väl kunna hitta på! fick nyss sms av sara som fråga om jag ville följa med till plaza där det är "gymnasiefest". men jag vet inte riktigt hir jag ska göra, eftersom jag inte ska dricka någon alkohol utan bara vatten så känns det kanske inte så kul? eller dansa kan man ju fortfarande göra i oförsig ;) aja jag får se hur det blir.. men mycket möjligt att det blir där ni hittar mig ikväll! höhö.


jag å min älskade sara

nu är det ju bara hoppas på att denna vecka går snabbt så det snart är helg igen, ser fram mot helgen massor å plus att jag är så SJUKT skoltrött... tur att studiedagen är just imorgon för annars slutar vi klockan 16.20.. jobbigt va? fyfan.. men det är ju bara kämpa på! jag ska klara det här nu :) så duktigt jag är va :L självklart.

nej nu ska jag nog hoppa in i en snabbdusch så jag kan höra av mig till sara å se vad som sker. hör av er ikväll om någon vill ses förövers!
ha det bra gosingar

xoxo towe


Kommentarer
Postat av: Malin

Gjorde det ont att pierca tungan? velat göra det skit länge men får inte :( haha

2010-01-18 @ 23:27:34
URL: http://malinsofielundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0