i've got my head in the sky , my head in the sky

sitter i skolan å har datakunskap just nu.. jag kan säga att jag å datorer inte riktigt går så bra ihop, den här datorn flyger snart genom fönstret! jag blir grymt arg på sånt här när ingenting funkar.
vi skulle måla vårat drömhus å det var inte det lättaste.. tobbe(läraren) säger att mitt hus var det fulaste av alla... tusan också! men jag överlever nog..
det funkar inte att klistra in den där jävla bilden jag gjort här så ni får helt enkelt klara er utan att se mitt fina drömhus.

hoppas att lektionen snart är slut så jag kan gå å lägga mig på berget å däcka ett tag! mår fan psykiskt dåligt idag.. skumt.

skriver kanske senare
ha det

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0