i'm sorry for all the words i didn't say , it's too late - tonight you have gone to far away

helt ändrade planer blev det. jag satte mig på bussen in till stan vid 7 och åkte in till bion där sara väntade. vi stog hur länge som helst å sura över att det inte fanns några roliga filmer å se. när vi väl bestämt oss säger adde att han inte kommer å kissen ska på bio med en annan... tusan då var det bara vi igen då, som vanligt :L haha. efter en stund bestämde vi oss för att skita i bion å gå någon dag då det är lite bättre filmer, så vi traska iväg till bussen å åkte hem. ganska skönt att va hemma tidigt en dag i alla fall.

pratade även med lina å beställde tid att fixa mina naglar. på lördag klockan halv 11 skjusar mamma mig till ekängen då jag å lina ska ha lite mys å göra mina naglar fina.
henne kan jag rekommendera om någon vill göra i ordning sina naglar - förstärkning kostar 300:- å förstärkning 500:- och jag lovar er att det blir hur bra som helst. så om någon är intresserad är det bara ringa så skickar jag numret!
det jobbigaste är bara att sen när naglarna går sönder är ju dom riktiga naglarna hur dåliga som helst.. men det är ju bara att sköta det så slipper det bli så :)

nu ska jag dricka upp mitt te å sen hoppa rakt ner i bingen! kommer slockna direkt.
hörs då gott folk


ge tillbaka mitt hår.... NU!

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0