i wanna out on a tight skirt and flirt - whit a stranger

sitter i skolan just nu, har datakunskap igen. men duktig som man är så är man redan klar så nu är det "fri lek" som läraren kallar det :L
vi har precis haft svenska å matte så nu efter denna lektion är det lunch å sen är det två lektioner å så är dagen slut! idag går det ganska snabbt faktiskt, gött. direkt efter skolan ska jag hem å städa klart det sista innan morgondagen, har ju kvar att dammsuga å torka undervåningen, städa å damma klart mitt rum på övervåningen å ta båda toaletterna.. det låter kanske mycket men det går ganska snabbt :)
sen ikväll kommer micka sandra martin å dalle och äter lite middag hos mig å mamma. sen blir det iväg å hitta på något mer sara å antagligen fler! mysigt :)

igår åkte jag hem 2 lektioner tidigare från skolan, pallade inte mer.. har ju kommit in i någon satans period som jag är så himla deppig och bara mår dåligt, usch vad jag hatar det! men det går väl över snart hoppas jag.
har ju börjat få mina återfall som kommer då å då när lyssnar på vissa låtar, ser vissa saker å tänker på helt fel person. men det är bara att fortsätta å ta en dag i taget!

har inte så mycket mer att skriva tror jag, mycket möjligt att det kommer ett litet inlägg ikväll också.
imorgon fyller mamma 51 så blir en hemmadag!
nu ska jag leeeeeeeka

xoxo towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0